روزنامه رسالت: ایرانی نماهای همجنس گرا هم صاحب روز اختصاصی شدند!!!

روز افتخار رنگین‌کمانی‌ها در سایر رسانه‌ها
منبع این نوشته: روزنامه رسالت – تاریخ انتشار: 2010-07-29

 

روزنامه رسالت در داخل ایران به چاپ می‌رسد و از روزنامه‌های وابسته به جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود.

کار آشوبگران به “بهشت زهرا” کشید
اخیرا یکی از حامیان جنبش سبز مخملی در راستای زنده نگهداشتن فتنه گران که در حال حاضر از راه تنفس دهان به دهان صورت می گیرد، کتابی ضد ایرانی تحت عنوان «بهشت زهرا» را به صورت اینترنتی منتشر کرده است. امیر (نویسنده کتاب) در اثر خود داستان پسری را به تصویر کشیده که به همراه مادرش به دنبال برادر خود که در جریان حوادث پس از انتخابات مفقود شده، می گردد. نویسنده این کتاب که توسط انتشارات آمریکایی “ثانیه اول” چاپ شده در ادامه گفته که این کتاب ثمره تک تک عکسها و ویدئوهایی است که مردم ایران در دوران پس از انتخابات بر روی اینترنت منتشر کرده اند. این آقای نویسنده البته مدعی شده اثر خود را با الهام از ماجرای کشته شدن سهراب اعرابی به رشته تحریر در آورده است. به نظر می رسد آشوبگران داخلی و دوستانشان در خارج از کشور پس از اعلام برائت خانواده های مرحوم کامرانی، روح الامینی و این اواخر نیز مرحومه ندا آقا سلطان استراتژی خود را تغییر داده و به سمت سوءاستفاده از نام دیگر کشته شدگان حوادث تلخ پس از انتخابات روی آورده اند!

 ایرانی نماهای همجنس گرا هم صاحب روز اختصاصی شدند!!!
جمعی از همجنس گرایان و دو جنسه های ایرانی نما به تازگی با صدور اطلاعیه ای که بر روی برخی شبکه های اینترنتی قرار گرفت، روز اول مرداد را روز ملی خود نامیدند. البته هنوز اسم واحدی برای این گروه  مشخص نشده، برخی این روز را، روز همجنس گرایان
می گویند، برخی روز تراجنسی را پیشنهاد کرده اند و عده ای دیگر نیز روز ملی اقلیت های جنسی ایران و روز دگرباشان را پیشنهاد داده اند. گفتنی است چندی پیش نیز جمعی از زنان همجنس گرای ایرانی مقیم خارج از کشور که از خود به عنوان تشکل های مستقل زنان یاد می کنند، سمیناری سیاسی تحت عنوان “ نقش زنان در ساختار سیاسی، بررسی و تحلیل نقش زنان در جنبش اخیر ایران، شکنجه و تجاوز جنسی “ را در کشور آلمان برگزار کردند، که در این همایش فیلمی مستند  تحت عنوان “ بهشت من “ ساخته ریحانه یوزباشی نیز به نمایش درآمد.

 ماجراجویی های امنیتی  یک همسایه شمالی در تهران
شنیده شده یکی از کشورهایی که در همسایگی شمالی ما قرار دارد به تازگی به نیروهایش ماموریت داده تا فعالیت های خود در ایران و به ویژه تهران را افزایش دهند و اطلاعات مورد نیاز کشور متبوع خود از وضعیت داخلی کشورمان را راپورت دهند. بر پایه این گزارش، قرار است این ماجراجویی های اطلاعاتی حول محورهایی نظیر شرایط ایران برای انتخابات آینده، روابط کشورمان با آمریکا، اختلاف نظرهای برخی مسئولان داخلی با یکدیگر، نظر مردم درباره انرژی هسته ای و … صورت گیرد. البته بررسی موضوعاتی همچون مبارزه قدرت بین جناح های مختلف سیاسی، اطلاع از اوضاع اقتصادی کشور نیز از دیگر اولویت های کاری نیروهای امنیتی این همسایه شمالی در کشورمان است.

نسخه‌ی PDF